Vandværkets konference- & selskabslokaler

Hold dit næste arrangement i Vandværket

 

Uanset hvilket arrangement du står overfor at planlægge, så er der mange faktorer det spiller ind, når det gælder valg af lokation. Vælger du Vandværket, så får du blandt andet adgang til smukke nyrenoverede lokaler der kan rumme alt fra 2-350 personer, unik arkitektur, lækker forplejning og en central beliggenhed, som er nem at komme til, både med bil og offentlig transport.

På Vandværket tror vi imidlertid på, at nøglen til et succesfuldt arrangement handler om mere end de ydre rammer. Det handler i høj grad også om samarbejde, tryghed og den gode stemning. Vi lægger en ære i at møde mennesker med venlighed og varme og vi vil gøre hvad vi kan for, at du føler dig tryg ved os. Denne tryghed forsøger vi blandt andet at opnå ved at have gennemsigtige priser, tilpasse vores rammer til dine behov og ikke mindst ved at samarbejde og sparre med dig, i alle faser af planlægningen af dit arrangement.

Hvis du har spørgsmål, ønsker en fremvisning eller blot at komme forbi til en uformel snak, må du endelig kontakte os.

 

Med Venlig Hilsen

Eva Kaas / Eventchef

Modtag tilbud

8 + 10 =

Priser og pakker

For at give dig en ide om, hvad vi kan tilbyde, har vi lavet et eksempel på en typisk konferencepakke og en typisk middagspakke, som er lige til at tage ned fra hylden. Når det er sagt, så er der altid mulighed for at trække fra og lægge til. Du er meget velkommen til at ringe eller skrive for at høre mere eller du kan udfylde bookingformularen og vi sender et oplæg til dig.

 

Heldagskonference – op til 8 timer
Pris: 475 kr per person eksklusive moms

 

  • Kaffe, the, frugt & isvand hele dagen
  • Let morgenmad
  • Vandværkets frokostmenu
  • Lækker eftermiddagskage
  • AV udstyr
  • Opsætning, rengøring, lokaleleje mv.

 

Middag – op til 4 timer
Pris: 770 kr per person inklusive moms

 

  • Velkomstbobler
  • 3-retters middag
  • Vand med & uden bobler
  • Kaffe & te
  • Vand, øl og vin ad libitum
  • Bordopdækning inkl. duge, stofservietter & lys (blomster ikke inkluderet)
  • Lokaleleje, personale, rengøring mv.