Vandværkets konference- & mødelokaler

Hold din næste konference eller møde på Vandværket

Vi har 7 konference og mødelokaler med plads til mellem 2-350 personer på Vandværket. 
Så uanset om du skal holde møde, konference, lancering, generalforsamling eller kick-off,
har vi rammerne der matcher.

 Uanset hvilket arrangement du står overfor at planlægge, så er der mange faktorer det spiller ind, når det gælder valg af lokation. Vælger du Vandværket, så får du blandt andet adgang til smukke nyrenoverede lokaler der kan rumme alt fra 2-350 personer, unik arkitektur, lækker forplejning og en central beliggenhed, som er nem at komme til, både med bil og offentlig transport.

På Vandværket tror vi imidlertid på, at nøglen til et succesfuldt arrangement handler om mere end de ydre rammer. Det handler i høj grad også om samarbejde, tryghed og den gode stemning. Vi lægger en ære i at møde mennesker med venlighed og varme og vi vil gøre hvad vi kan for, at du føler dig tryg ved os. Denne tryghed forsøger vi blandt andet at opnå ved at have gennemsigtige priser, tilpasse vores rammer til dine behov og ikke mindst ved at samarbejde og sparre med dig, i alle faser af planlægningen af dit arrangement.

Hvis du har spørgsmål, ønsker en fremvisning eller blot at komme forbi til en uformel snak, må du endelig kontakte os.

 

Med Venlig Hilsen

Tobias Abildgaard Hjort / Event Manager

Modtag tilbud

8 + 15 =

 

 

Mødefaciliteter

På Vandværket har vi 6 mødelokaler med plads til mellem 2-40 personer. Lokalerne har alt hvad du har brug for i AV-udstyr og basic kontorartikler til din næste møde, workshop, jobsamtale eller bestyrelsesmøde.
Vi står til rådighed under hele opholdet.

Vi serverer let morgenmad, lækre frokostretter eller frokostbuffet og himmelske kagefavoritter.
Alt mad bliver tilberedt af egne kokke og er altid frisklavet og lækkert.

For at give dig en ide om, hvad vi kan tilbyde, har vi lavet et eksempel på en typisk konference pakke og en typisk middagspakke, som er lige til at tage ned fra hylden. 
Du er meget velkommen til at ringe eller skrive for at høre mere eller du kan udfylde bookingformularen og vi sender et oplæg til dig.

 

Priser og pakker  

 

Heldagskonference – op til 8 timer
Pris: kr. 595,- per person eksklusive moms

 

  • Kaffe, the, frugt & isvand hele dagen
  • Let morgenmad
  • Vandværkets frokostmenu
  • Lækker eftermiddagskage
  • AV udstyr
  • Opsætning, rengøring, lokaleleje mv.

 

Middag – op til 4 timer
Pris: kr. 675,- per person eksklusive moms

 

  • Velkomstbobler og snacks 
  • 3-retters middag med tilhørende vinmenu 
  • Vand med & uden bobler
  • Sodavand og øl 
  • Kaffe & te
  • Bordopdækning inkl. duge, servietter & lys (blomster ikke inkluderet)
  • Lokaleleje, personale, rengøring mv.